Werkwijze

15% kans

75% Skill

10% Magie

“Hou het eenvoudig in design,
groot in de boodschap.”

–  Erik Peters

Betekent simpel saai? Natuurlijk niet. Mijn werkproces is gebaseerd op dit principe: “Hou het eenvoudig in design, groot in de boodschap”. Om duidelijke en doordachte berichten over te brengen, neem je een complex probleem op en verander je het in een opvallend en communicatief resultaat.

Ik geloof dat door het ontdoen van de onnodige elementen je een betere draagkracht hebt om het bericht over te brengen. ’Meer met minder’ is de basis van het minimalisme, dit herken je vaak terug in het design. Als grafisch vormgever distilleer ik de kern van het verhaal, bouw er een concept om en presenteer dit op een sterke manier.

Het resultaat wordt vaak uitgebracht in de visuele wereld op straat en in de media, online en offline. Zo vorm ik identiteiten, merken en visuele communicatie die mensen herkennen en onthouden.

Ik ga graag met u om de tafel om een designstrategie uit te stippelen. Wordt het een ontwerp voor de lange termijn of heeft u een specifieke doelstelling voor de korte termijn? Mijn proces is vrij eenvoudig. Na een inname stel ik een actieplan op die leiden tot een debrief, het eerste ontwerpvoorstel, feedback, wijzigingen, implementatie en service.

Wil je kennis maken? Ik zal je graag meer willen uitleggen onder het genot van bakkie koffie!